נס בנר ראשון: קשיש נחנק מסופגניה ואיבד את הכרתו

בנצי לייזרוביץ No Comments on נס בנר ראשון: קשיש נחנק מסופגניה ואיבד את הכרתו

צוותי הרפואה שהגיעו לבית הקשיש, הצליחו לחץ מגרונו את חתיכת הסופגניה, תוך פעולות החייאה, לאחר דקות חזר הדופק של הקשיש, הוא התעורר וחזר להכרה מלאה

סופגניות | אילוסטרציה
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

נס חנוכה: צוותי הצלה רבים הוזעקו היום (ראשון) עם נר הראשון של חנוכה, לביתו של קשיש שאיבד את הכרתו בביתו ברחוב ברסלב בעיר, כשהגיעו החובשים המתנדבים בתוך שניות למקום התברר כי האיש נחנק במהלך אכילת סופגניה והתמוטט. חתיכת הסופגניה חולצה מגרונו והוא שב להכרה, הקשיש פונה בניידת טיפול נמרץ אל בית החולים 'תל השומר'.

פראמדיק מד"א צביקה גדלוביץ ואחיו חובש מד"א אבי גדלוביץ סיפרו: "נסענו עם הרכב ברחוב סמוך כאשר קיבלנו את הקריאה באפליקציית הכוננים של מד"א. מיד הגענו למקום וראינו בתוך הדירה גבר כבן 95 מחוסר הכרה. תוך כדי הבדיקות הרפואיות הראשוניות סיפור לנו שהוא נחנק במהלך אכילת סופגניה. ביצענו בו פעולות רפואיות על מנת לחלץ את חתיכת הבצק מגרונו ובתוך רגעים קצרים לאחר שהצלחנו הוא שב להכרתו ובהמשך פונה במצב יציב ובהכרה מלאה לבי"ח בניידת טיפול נמרץ של מד"א."

אפי פלדמן ראש סניף איחוד הצלה בבני ברק מסר: "מדובר בנס חנוכה. החובשים העניקו לו טיפול רפואי ראשוני וביצעו בו פעולות החייאה. במקביל נעשו ניסיונות להוצאת הסופגנייה. כעבור מספר דקות הצליחו לשלוף את החתיכה מגרונו, הדופק חזר והוא פונה בהכרה מלאה להמשך טיפול בבית החולים".

במד"א מזכירים כי בצק הסופגניה עשוי להיות מסוכן לילדים קטנים, קשישים ולאנשים הסובלים מבעיות בבליעה ולכן יש לחתוך את הסופגניה לחתיכות קטנות ולהשגיח בזמן האכילה

 



0 תגובות